Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2013 04:24 - Истината за полтъргайстите
Автор: casadi Категория: Други   
Прочетен: 3119 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 10.01.2013 04:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една истинска история

(част първа)


Обстановката, в която ни сполетя събитието.  
Годината беше 1990, а аз – деветгодишен, ученик в трети клас. По това време българските медии бяха обзети от сензацията за така наречените екстрасенси (хора, притежаващи ,,биотокове”, чрез които можеха да диагностицират и лекуват всякакви болести само с допир или дори от разстояние). Твърде често те бяха подпомагани от нечуваните доскоро полтъргайсти – извънземни същества, чиято субстанция е дух. Последните най-често общуваха с хората чрез почукване, скърцане по предмети и други подобни методи, като по този начин отговаряха на задавани им въпроси, примерно  с ,,да” – за едно почукване и с ,,не” – за две. Мълвата за новопоявилите се същества се разпространяваше толкова силно, че вече за тях се говореше дори в документални филми, новинарски емисии, детски предавания и много други. За пръв път в България официално беше установено ,,явлението” полтъргайст през 1989 г. при едно момиче на юношеска възраст от гр. Пловдив. Неизвестното дотогава “извънземно същество” се казваше Кики. При появата си то първо се бе вселило в момичето и то е почувствало сериозни болки, но после  усетило облекчение ,,като след баня”. По-късно детето и Кики са осъществили контакт главно чрез почуквания, а впоследствие научихме, че “извънземното” е започнало и да разхвърля предмети из дома й. Медиите направиха обширни репортажи, предаваха дори и на живо техни разговори .   Нашият пръв контакт със свръхестественото            Точно по това време се преместихме да живеем в едно село на около 20 км от Пловдив и поне в този район новите същества бяха толкова известни и интересни, че там приблизително на всеки втори човек му се беше появило желанието да разговаря с такова ,,извънземно”, на всеки двадесети му беше казано от някой си екстрасенс, че притежава силни биотокове (природни сили, чрез които свръхестествено лекува)  и на всеки сто човека, имаше по един, който твърдеше, че е екстрасенс. Изведнъж с изненада нашето семейство установи, че не кой да е, а баба ми по бащина линия също е станала екстрасенс. При това, въпреки че живее не в Пловдив, а в Казанлък, тя също беше установила контакт с Кики и дори разказваше как веднъж му е сервирала спагети в чиния, при което изведнъж спагетите са изчезнали, без да са били използвани оставените прибори за хранене. На нас ни стана интересно и баба ми започна да ни прави ,,сеанси” – движения с ръцете около телата ни, на близко разстояние, но без допир. Целта на сеансите беше диагностициране и лекуване на болести. Тя ни уверяваше, че при такъв един сеанс може да се разпознае дали човек има биотокове: Когато сложи ръцете си отстрани на главата му и той почувства топлина отляво – значи има, а ако топлината е отдясно – няма биотокове. Така баба ми  установи, че от нашето семейство само сестра ми притежава биотокове, но същото се отнасяше и за някои други близки роднини от женски пол. Баба ми дори посещаваше  клуб на екстрасенсите в Казанлък. В него са се събирали подобни на нея “специалисти” почти 2-3 години, но по-късно разбрахме, че това средище  се разпаднало. Всъщност, след този период и до днес, почти не се чува за екстрасенси, както и баба ми от тогава не се занимава с това, без да има ясна причина. Между другото, по мое скромно наблюдение, екстрасенсите и хората, с които се свързваха полтъргайсти, бяха като че ли над деветдесет процента жени. Не след дълго време, сестра  ми беше за около месец на гости у същата баба и й бяха разказвани доста подробности за екстрасенските методи на лечение, като дори баба ми я учеше как се правят такива сеанси. Тогава сестра ми беше едва на 13 години и това силно я развълнува.   Един ден, когато тя си е била вкъщи – на село и си е пишела някакво домашно упражнение, зададено й от училището, ръката й противоестествено започнала да изписва думи. С нея беше осъществил контакт един полтъргайст, който освен, че имаше име, различно от имената, споменавани от медиите – Елмие, накратко Емиси имаше и възраст, която ,,случайно” съвпадаше с тази на сестра ми. Не бяхме чували за такъв начин на комуникация с полтъргайсти. В началото сестра ми не желаеше да сподели това с родителите ми, понеже смяташе, че няма да й повярват. След няколко дни обаче тя разказа на мене всичко  и в продължение на три-четири седмици знаехме за това само двамата, като не пропускахме възможностите да си говорим с новия ,,приятел” чрез ръката й. Съветвахме се с него за всичко, но най-вече за дребни неща, с които и сами можем да се справим. Един ден, през ноември 1990 г.,  баба ни от Казанлък дойде за няколко дни на гости и сестра ми реши да й разкаже за случилото се, но това беше удобен момент да убеди и родителите ни в нейно присъствие. В началото родителите ни не обърнаха особено внимание, ала сестра ми упорито настояваше, че е установила контакт с полтъргайст. Родителите ни решиха все пак да проверят дали тя не си измисля всичко това и се убедиха, че не ги лъже. Учудването им беше безгранично. Убедиха се, че кака ми пишеше под контрола на външна сила, без предварително да  знае какво ще напише.  Започнаха да задават въпроси, за да разкрият тайната на това явление.

следва...




Гласувай:
4



1. mariniki - помня го това време...
10.01.2013 17:08
и по телевизията съм гледала репортажи...
но после, всичко утихна... изключително ми е интересно...
ще чакам и продължението...
цитирай
2. casadi - Историята е разтърсваща и показва ...
10.01.2013 18:59
Историята е разтърсваща и показва истината :)) Аз самата я четах на един дъх.
И аз помня онова време, когато Кики беше на мода. Майка ми работеше в болница и в почивките лекарите и сестрите се събирали по стаите да викат Кики. Мисля, че и диалози даже водеха и въобще беше голяма търка онея години.

В работата на баща ми също се занимавали с тези неща. Той обаче взел решение да им попречи на заниманията. Как? Много просто :))
Кики мрази Исус Христос ( по обясними причини). Затова баща ми отишъл в дуга стая и помолил Бог да прекъсне заниманията им и като изгони въпросния зъл дух ( защото Кики е именно това).
След минута влязъл обратно при колегите...те били нещо объркани...и недоволни...погледнали към баща ми и казали - кажи какво направи, щото Кики изчезна. :)) Та така.
цитирай
3. watchtowerman - За същността на "полтъргайст" съм писал
10.01.2013 19:47
в книгата си "Предречено от Библията", издадена през 1990г. Чист сатанизъм и демонизъм, връзката с които завършват за човека, който контактува с тях, катастрофално и гибелно. Пазете се! Бъдете мъдри и силни единствено чрез Божието Слово - Библията.
цитирай
4. casadi - Абсолютно вярно, сатанизъм е. П...
10.01.2013 20:20
Абсолютно вярно, сатанизъм е. Преди няколко десетилетия, демоните се правеха на невинните Кики дето само потропват тук и там. Сега се рафинираха, вече са в крак с времето. Сега се правят на Възнесените Владици, на ангели на светлината, на Висш космически разум, дето дава послания. Едновремешното "смешно" Кики сега се е въплътило във Възвисените Учители на човечестото, които се скъсват да пращат "дълбокомислени" и "духовни" послания.
Но когато прочетеш посланията, в светлината на Вечното Божие Слово...истината лъсва. Те не могат да понасят библейския Бог! Те го ненавиждат, изопачават, хулят...фино, разбира се!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: casadi
Категория: Други
Прочетен: 76570
Постинги: 29
Коментари: 75
Гласове: 116
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930