Постинг
07.09.2012 03:57 -
Не учете децата си на тази "истина"
Заблудата:
"Научете децата си, че нямат нужда от нищо извън
себе си, за да бъдат щастливи — нито от човек, нито
от място, нито от нещо — и че истинското щастие се
намира вътре в тях. Научете ги, че са достатъчни сами на себе си.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок."
Истината:
Научете децата си, че имат нужда от нещо извън тях - Бог, за да бъдат щастливи - истинското щастие се намира само в Него. Научете ги, че те не са си самодостатъчни и ще сте им дали велик урок.
Заблудата:
Научете децата си, че неуспехът е измислица, че
всеки опит е успех и че всяко усилие постига победа,
като първото е не по-малко достойно за уважение от
последното.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Истината:
Научете децата си, че всеки истински успех идва, когато си във връзка с Бога и не разчиташ на собствените си сили за победа.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Заблудата:
Научете децата си, че са дълбоко свързани с всичко в Живота, че са Едно Цяло с всички хора и че няма
никога да бъдат отделени от Бога.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Истината:
Научете децата си, че Истината трябва да се избере съзнателно, волево, и че тя не присъства в човека по рождение - тя е въпрос на избор. Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Заблудата:
Научете децата си, че живеят в свят на великолепно изобилие, че има достатъчно за всекиго и че най-
великото е не да трупаш, а да споделяш и тогава ще
получиш най-много.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Истината:
Научете децата си, че живеят в един свят на злото, смъртта и страданието, но че от него има изход, когато се хванеш здраво за Пътя, Истината и Живота. Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Заблудата:
Научете децата си, че от тях не се изисква нищо,
за да бъдат достойни за почтен и пълноценен живот,
че няма нужда да се състезават с никого за нищо и че
Божията благословия ще получат всички.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Истината:
Научете децата си, че от тях се изисква да погледнат в сърцата си и да видят там злото с което са дошли на този свят и ги накарайте да попитат къде е Лекарството. Божия благословия ще получи само онзи, който е разбрал, че е болен и е отишъл при Баща си за изцеление. Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Заблудата:
Научете децата си, че никога няма да бъдат съ-
дени, че няма защо да се тревожат дали винаги постъпват правилно и че не ще трябва нищо да променят,
за да „станат по-добри", да изглеждат прекрасни и
съвършени в очите на Бога.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Истината:
Научете децата си, че един ден цялата земя, ще трябва да застане пред великия Съдия и оправдан ще бъде само онзи, който е приел в себе си святостта на Баща си, и в него е изобразен Неговият съвършен характер. Бог иска всички Негови деца да са чисти, святи и съвършени, без петно или недостатък. Както е съвършен Бащата, така трябва да са съвършени и децата. Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Заблудата:
Научете децата си, че последици и наказание не са
едно и също, че не съществува смърт и че Бог никога
никого няма да осъди.
Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Истината:
Кажете на децата си, че Бог има твърди морални критерии за добро и зло и според тях ще съди децата си. Кажете, че злото води до вечна смърт и Бог никога не би приел при Себе си дете, което не е очистило сърцето си от злото. Който не е чист в очите на Бога, ще бъде осъден. Научете ги на това и ще сте им дали велик урок.
Научете децата си, че има само един път към Бог, една Истина и много лъжи. Покажете им красотата на Истината, защото тя е вечен Живот.
Научете децата си да вървят по тясната пътека, защото широк е пътя който води към гибел и мнозина вървят по него.
Научете децата си да не се доверяват на себе си, а на Бог, защото ти не си Бог и никога няма да бъдеш равен на Него, защото си Негово творение.
Кажете на децата си за фалшификаторите на Истината, които я подменят със сладки лъжи и думите им водят към погибел.
Кажете на децата си, че ако не вървят по Пътя, никога не биха могли да се върнат у Дома и да се хвърлят в прегръдките на Баща си, защото до Бащата стига само един единствен тесен и трънлив път...
.
Пълни дивотии за промивка на елементарни мозъци.
цитирайвече дъщеричката ти? До скоро следях всяка твоя новина за нея...и се молих горещо на Бог да я възстанови. :))
Видях й снимките...прекрасно дете. Дано Бог й даде много здраве и щастие занапред.
:))
цитирайВидях й снимките...прекрасно дете. Дано Бог й даде много здраве и щастие занапред.
:))
В същност оригинала на стихотворението е ето тук. И че е дивотия в това няма никакво съмнение:
http://minchomin.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/09/06/nauchete-decata-si-na-tazi-istina.997115
Аз просто направих малък коментар.
цитирайhttp://minchomin.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/09/06/nauchete-decata-si-na-tazi-istina.997115
Аз просто направих малък коментар.
МНОГО СЪВЕТИ - МНОГО НЕЩО !!!
Човек да се чуди и мае от къде се пръкнала цялата тази мъдрост!
Всеки човек има свои път и той не включва чужди мъдрости и истини!
цитирайЧовек да се чуди и мае от къде се пръкнала цялата тази мъдрост!
Всеки човек има свои път и той не включва чужди мъдрости и истини!
Голямата "мъдрост" иде от един голям окултист и спиритист Нийл Доналд Уолш. Който си въобразява, че разговаря с Бога...:))
И няма такова нещо като моя истина и твоя истина. Истината може да бъде само една.
цитирайИ няма такова нещо като моя истина и твоя истина. Истината може да бъде само една.
Аз съм пътя, истината и живота.Колкото и да казват, че съм от "болните мозъци", това не променя фактите.
цитирайsilvia0505 написа:
Аз съм пътя, истината и живота.Колкото и да казват, че съм от "болните мозъци", това не променя фактите.
8.
goran -
Да, истината е една, но тя не може да бъде обяснена, чрез думуте само на един човек!
07.09.2012 12:35
07.09.2012 12:35
Още по-малко от думите на някой месия или пророк - кумирите никога и никому не са помогнали!
цитирайДобър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за текста и притеснението!
Да, децата не са си достатъчни сами. Все още спят и ще станат в 16.00ч.!
Внуците ми са 4 и са в различни градове, а в неделя се прибират при родителите си, приятно им е, да са заедно и да споделят, но и да палуват на село, като опознават природата.
Най- голямата ще е първокласничка, ще усъвършенства четенето и трябва да съм готов, когато прочете такива текстове.
Защо да се стремят към вечен живот, щом тук е било - зло, смърт и страдание?
Не, животът е радост и познание, да, има трудности, но знанието, познанията и моженето, ще ги превърне в правещи.
Да, аз си избирам АДА!
Защо ли?
Там обещават да е топло, разнообразно и много гъдел от дяволските тризъбци.
Ужасен съм от думите Ви, че бог няма да приеме ДЕТЕ, което не се е очистило от злото!!!
Нося отговорност за думите си и съм със снимки в постовете, не се крия.
Работя с и сред деца, но никога не бих им поднесъл тази информация, дори и за да ги предпазя.
Вярвам, че животът ще Ви промени и няма да плашите чуждите деца!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирайБлагодаря Ви, за текста и притеснението!
Да, децата не са си достатъчни сами. Все още спят и ще станат в 16.00ч.!
Внуците ми са 4 и са в различни градове, а в неделя се прибират при родителите си, приятно им е, да са заедно и да споделят, но и да палуват на село, като опознават природата.
Най- голямата ще е първокласничка, ще усъвършенства четенето и трябва да съм готов, когато прочете такива текстове.
Защо да се стремят към вечен живот, щом тук е било - зло, смърт и страдание?
Не, животът е радост и познание, да, има трудности, но знанието, познанията и моженето, ще ги превърне в правещи.
Да, аз си избирам АДА!
Защо ли?
Там обещават да е топло, разнообразно и много гъдел от дяволските тризъбци.
Ужасен съм от думите Ви, че бог няма да приеме ДЕТЕ, което не се е очистило от злото!!!
Нося отговорност за думите си и съм със снимки в постовете, не се крия.
Работя с и сред деца, но никога не бих им поднесъл тази информация, дори и за да ги предпазя.
Вярвам, че животът ще Ви промени и няма да плашите чуждите деца!
С Уважение, дядо Кольо.
10.
анонимен -
ДЯДО КОЛЬОООООО, ДЯДО КОЛЬО,
07.09.2012 16:17
07.09.2012 16:17
язък, че си станал дядо и още не си познал Господ! Много шантави представи имаш за ада. Жал ми е за теб! По-добре притеснение сега, но мир и щастие после, отколкото нехайство сега и неописуеми мъки после. Но най-лошото е, че пожелавате ада и за децата и внуците си! Бог да те благослови!
цитирайКазваш: Защо да се стремят към вечен живот, щом тук е било - зло, смърт и страдание?
Ами именно затова! Точно защото тук е злото и старданието е редно да вдигнем поглед към небето, за да видим какво ни е приготвил Бог - а то е вечен мир, хармония и съвършенство в присъствието на Най - Добрия, любящ и грижовен Родител. Малко ли е?
Казваш: Ужасен съм от думите Ви, че бог няма да приеме ДЕТЕ, което не се е очистило от злото!!!
Деца на Бога сме всики ние, големите и малките, и на всички нас сърцата ни са в бунт срещу Бога, а злото е пуснало дълбоки корени в душите ни. Може ли злото в нас да съжителства със Съвършения? Няма ли Бащата да иска децата Му да приличат на него самия? Злото е тъмнина, как искаш ти тъмнината да живее заедно със Светлината? Когато Слънцето изгрее, ноща просто изчезва, нали? Тя не може да понесе силата на светлината...
цитирайАми именно затова! Точно защото тук е злото и старданието е редно да вдигнем поглед към небето, за да видим какво ни е приготвил Бог - а то е вечен мир, хармония и съвършенство в присъствието на Най - Добрия, любящ и грижовен Родител. Малко ли е?
Казваш: Ужасен съм от думите Ви, че бог няма да приеме ДЕТЕ, което не се е очистило от злото!!!
Деца на Бога сме всики ние, големите и малките, и на всички нас сърцата ни са в бунт срещу Бога, а злото е пуснало дълбоки корени в душите ни. Може ли злото в нас да съжителства със Съвършения? Няма ли Бащата да иска децата Му да приличат на него самия? Злото е тъмнина, как искаш ти тъмнината да живее заедно със Светлината? Когато Слънцето изгрее, ноща просто изчезва, нали? Тя не може да понесе силата на светлината...
goran написа:
Още по-малко от думите на някой месия или пророк - кумирите никога и никому не са помогнали!
Вярно е, истината не може да бъде обяснена от човек, който и да е той. Може да бъде обяснена само от Бог, който е самата Истина.
Дъщеричката се оправя :)
А иначе, въпросният бог е една удобна платформа за пробутване на какво ли не, включително на собствените отговорности.
В името на този бог са унищожени стотици милиони, което прави цялата работа много гнила...
Аз вярвам. Вярвам в силата на човешката мисъл и воля за борба. :)
А брътвежите на разни малоумни типове, които били "осенени" от нещо, което го няма, просто ме отегчават.
цитирайА иначе, въпросният бог е една удобна платформа за пробутване на какво ли не, включително на собствените отговорности.
В името на този бог са унищожени стотици милиони, което прави цялата работа много гнила...
Аз вярвам. Вярвам в силата на човешката мисъл и воля за борба. :)
А брътвежите на разни малоумни типове, които били "осенени" от нещо, което го няма, просто ме отегчават.
И още нещо - прочетох отново и по-внимателно текста. Този човек има нужда от лечение... Това е някакво сериозно психично отклонение, надминаващо фанатизма. :)
цитирайДядо ти Кольо е много по` с акъла си, отколкото ти.
Ти живей като глупак и лапай шарани, пък чакай някой да ти налива мед и масло, че и песни да пеете.... Нали ще си само дух - за какво са ти градини, дървета растения? Същите бльонове са и мюсюлманите - на тях пък им обещават по 72 девственици в рая, ама с какво ще ги онождат, а и онези като са безплътни - мистерия.
Глупаците нямат свършване :)
цитирайТи живей като глупак и лапай шарани, пък чакай някой да ти налива мед и масло, че и песни да пеете.... Нали ще си само дух - за какво са ти градини, дървета растения? Същите бльонове са и мюсюлманите - на тях пък им обещават по 72 девственици в рая, ама с какво ще ги онождат, а и онези като са безплътни - мистерия.
Глупаците нямат свършване :)
Тя е ангелче! Мила и много красива, Бог да я благослови и занапред!
Иначе си прав, в името на Бог са вършени всякакви дивотии и престъпления. Те ще си получат заслуженото един ден.
Истинския Бог е чиста любов, ненасилие, липса на гордост, злоба, завист. Той е носител на мир и хармония...но малцина го разбират, да не говорим пък как се интерпретират божийте думи и как могат всякак да се извратят в своя полза. И аз се отегчавам до смърт от разни окултисти, дето уж директно си общуват с Господа, че и стихчета за деца съчиняват, за да им промият съвсем мозъците.
Новата духовна зараза вече пъпли навсякъде. Вече куцо и сакато получава послания свише и се канят да установяват нов световен ред по заповед я на плеадианците, я на Въздигнатите Владици, я на някой гуру... а християнските ценности са хвърлени в калта.
Е, знам, че ти не си вярващ и тези неща едва ли те интресуват :)) Все пак ти благодаря, че се отби в блога ми. Поне ме зарадваха новините за дъщеря ти :))
цитирайИначе си прав, в името на Бог са вършени всякакви дивотии и престъпления. Те ще си получат заслуженото един ден.
Истинския Бог е чиста любов, ненасилие, липса на гордост, злоба, завист. Той е носител на мир и хармония...но малцина го разбират, да не говорим пък как се интерпретират божийте думи и как могат всякак да се извратят в своя полза. И аз се отегчавам до смърт от разни окултисти, дето уж директно си общуват с Господа, че и стихчета за деца съчиняват, за да им промият съвсем мозъците.
Новата духовна зараза вече пъпли навсякъде. Вече куцо и сакато получава послания свише и се канят да установяват нов световен ред по заповед я на плеадианците, я на Въздигнатите Владици, я на някой гуру... а християнските ценности са хвърлени в калта.
Е, знам, че ти не си вярващ и тези неща едва ли те интресуват :)) Все пак ти благодаря, че се отби в блога ми. Поне ме зарадваха новините за дъщеря ти :))
17.
анонимен -
Голямата "мъдрост" иде ...
07.09.2012 22:39
07.09.2012 22:39
casadi написа:
Голямата "мъдрост" иде от един голям окултист и спиритист Нийл Доналд Уолш. Който си въобразява, че разговаря с Бога...:))
И няма такова нещо като моя истина и твоя истина. Истината може да бъде само една.
И няма такова нещо като моя истина и твоя истина. Истината може да бъде само една.
Напълно невярно. Истините са безкрайно множество. Няма една истина.
Релативизма е гледна точка към света според която не съществуват абсолютни и обективни ценности, а всички ценности са в резултат на психологически особеностите на индивидите, на културни особености или на социални фактори - възпитание примерно.
Релативистите твърдят, че няма абсолютна истина, нито абсолютни морални ценности, а те се променят с радзвитие на обществото, при различните хора оценките са различни и субективни, често плод на емоции (морален емотивизъм). Всяко нещо може да бъде или да не бъде истина. В резултат на такава позиция, характерна за постмодернизма и въобще - за нашето време - се стига до положението да се отхвърлят обективни критерии за "ПРАВИЛНО" и "НЕПРАВИЛНО". Това води до морален плурализъм, при който всяко нещо може да бъде правилно и да се практикуват в обществото всякакви морални практики - нещо, което откриваме сега в нашето общество.
Ако моята истина е, че да убивам е добро и ми харесва, ти ще се съгласиш ли с нея? Ако няма правилно и неправилно, защо тогава има закони, които осъждат убийството и кражбата? Множеството истини водят до морален упадък на обществото, всеки може да сметне действията си за правилни, щом няма една истина, която да се явява морален фундамент. В такъв случай ти не би обвинил масовия убиец за делата му, така ли да го разбирам?
цитирайРелативистите твърдят, че няма абсолютна истина, нито абсолютни морални ценности, а те се променят с радзвитие на обществото, при различните хора оценките са различни и субективни, често плод на емоции (морален емотивизъм). Всяко нещо може да бъде или да не бъде истина. В резултат на такава позиция, характерна за постмодернизма и въобще - за нашето време - се стига до положението да се отхвърлят обективни критерии за "ПРАВИЛНО" и "НЕПРАВИЛНО". Това води до морален плурализъм, при който всяко нещо може да бъде правилно и да се практикуват в обществото всякакви морални практики - нещо, което откриваме сега в нашето общество.
Ако моята истина е, че да убивам е добро и ми харесва, ти ще се съгласиш ли с нея? Ако няма правилно и неправилно, защо тогава има закони, които осъждат убийството и кражбата? Множеството истини водят до морален упадък на обществото, всеки може да сметне действията си за правилни, щом няма една истина, която да се явява морален фундамент. В такъв случай ти не би обвинил масовия убиец за делата му, така ли да го разбирам?
19.
анонимен -
Релативизма е гледна точка към с...
08.09.2012 09:42
08.09.2012 09:42
casadi написа:
Релативизма е гледна точка към света според която не съществуват абсолютни и обективни ценности, а всички ценности са в резултат на психологически особеностите на индивидите, на културни особености или на социални фактори - възпитание примерно.
Релативистите твърдят, че няма абсолютна истина, нито абсолютни морални ценности, а те се променят с радзвитие на обществото, при различните хора оценките са различни и субективни, често плод на емоции (морален емотивизъм). Всяко нещо може да бъде или да не бъде истина. В резултат на такава позиция, характерна за постмодернизма и въобще - за нашето време - се стига до положението да се отхвърлят обективни критерии за "ПРАВИЛНО" и "НЕПРАВИЛНО". Това води до морален плурализъм, при който всяко нещо може да бъде правилно и да се практикуват в обществото всякакви морални практики - нещо, което откриваме сега в нашето общество.
Ако моята истина е, че да убивам е добро и ми харесва, ти ще се съгласиш ли с нея? Ако няма правилно и неправилно, защо тогава има закони, които осъждат убийството и кражбата? Множеството истини водят до морален упадък на обществото, всеки може да сметне действията си за правилни, щом няма една истина, която да се явява морален фундамент. В такъв случай ти не би обвинил масовия убиец за делата му, така ли да го разбирам?
Релативистите твърдят, че няма абсолютна истина, нито абсолютни морални ценности, а те се променят с радзвитие на обществото, при различните хора оценките са различни и субективни, често плод на емоции (морален емотивизъм). Всяко нещо може да бъде или да не бъде истина. В резултат на такава позиция, характерна за постмодернизма и въобще - за нашето време - се стига до положението да се отхвърлят обективни критерии за "ПРАВИЛНО" и "НЕПРАВИЛНО". Това води до морален плурализъм, при който всяко нещо може да бъде правилно и да се практикуват в обществото всякакви морални практики - нещо, което откриваме сега в нашето общество.
Ако моята истина е, че да убивам е добро и ми харесва, ти ще се съгласиш ли с нея? Ако няма правилно и неправилно, защо тогава има закони, които осъждат убийството и кражбата? Множеството истини водят до морален упадък на обществото, всеки може да сметне действията си за правилни, щом няма една истина, която да се явява морален фундамент. В такъв случай ти не би обвинил масовия убиец за делата му, така ли да го разбирам?
Няма правилно и не правилно. Има общоприети за момента правилни морално етични норми, които разбира се, не са абсолютни. Ако преди 2000 години е било правилно и морално да се убиват с камъни врачките и обратните, то сега не е точно така. Колкото за моралния упадък ... такъв няма. Ако обществото е приело нещо за морално и етично, то няма как да е упадъчно.
Опитът да се опростят нещата и да се доведат до една истина е просто забавен. От гледна точка на рационалиста, ако съществуват поне 2 истини, то съществуват безкрайно много истини.
Колкото за масовият убиец ... кажи ми каква е разликата между него и войника ?
Във втория случай, масовото убиец е морален, нали ?
20.
анонимен -
Дори идеята за БОГ (бил той христ...
08.09.2012 09:48
08.09.2012 09:48
Дори идеята за БОГ (бил той християнски или не) не е абсолютна. От строг но справедлив(понякога) татко, се е превърнал в любвеобилна и всеопрощаваща кукличка, с елементи на дебилност.
Т.нар. християни (православни, католици, протестанти, ...) са се превърнали в сектанти, изпълняващи ритуални действия и забравящи за прокламираните от техния бог ценности.
Достатъчно е да прегледаш публичните изяви на овчарите им и ще можеш да намериш поне 2-3 смъртни гряха в поведението им.
Дори горното е безумно. Прозира гордост (най малкото)! Къв е тоя, че ще раздава акъл от измислен пиедестал как хората да се грижат за децата си ?!
цитирайТ.нар. християни (православни, католици, протестанти, ...) са се превърнали в сектанти, изпълняващи ритуални действия и забравящи за прокламираните от техния бог ценности.
Достатъчно е да прегледаш публичните изяви на овчарите им и ще можеш да намериш поне 2-3 смъртни гряха в поведението им.
Дори горното е безумно. Прозира гордост (най малкото)! Къв е тоя, че ще раздава акъл от измислен пиедестал как хората да се грижат за децата си ?!
"Няма правилно и не правилно. "
Да това е мотото на радетелите за Нова Епоха. Така е по-удобно, така им изнася. Така оправдават сами себе си, мислят се за безгрешни ( о, не! те се мислят за БОГОВЕ!!!!) и така им е по-лесно на потъпкват Божият закон. Ако няма правилно и неправилно, то значи и убийството може да бъде правилно, нали? В такъв случай за теб е безразлично, че умряха невинни хора, туристи в Бургас. Да? Значи нямаш нищо против да ти оберат къщата, да ти изневерява жената, а дъщерите ти да практикуват най-древната професия. Защо ли не ти вярвам, че ще приемеш тези неща с безразличие, понеже кой да съди дали е правилно ли не? Щом на индивида му харесва, значи е правилно. В такъв случай ще бъде съвсем правилно от гледна точка на човекоядците да те сготвят на яхния и ти не би се съпротивлявал?
Стига глупости!
Да се заличи границата между доброто и злото е модерно, но води към гибел и деградация.
" Колкото за моралния упадък ... такъв няма."
Това изказване ме кара да мисля, че ти не живееш на планетата земя.
"Ако обществото е приело нещо за морално и етично, то няма как да е упадъчно. "
Много наивно изказване. Обществото на човекоядците си е възприело за морално и етично да хапва живи хора. Ти си съгласен? Защо да, и защо не?
Обществото не може да бъде критерии за морал, защото човешкото сърце е извратено и ражда само зло. Само Бог може да даде истинските морални основи, защото в него е истината и Той е над нашите страсти и ограничено виждане.
Нюейджърите възхваляват доброто човешко сърце...сигурно заради него все още има милиони загиващи от глад в 21 век, а половината свят воюва...
И ако нямаш правилно и неправилно, защо тогава държавата в която живееш осъжда убийството, кражбата, насилието и закона преследва нарушителите?
В същност държавата е приела за основа за законодателството именно Божийте заповеди - не убивай, не кради, не пожелавай...замисли се за това...
цитирайДа това е мотото на радетелите за Нова Епоха. Така е по-удобно, така им изнася. Така оправдават сами себе си, мислят се за безгрешни ( о, не! те се мислят за БОГОВЕ!!!!) и така им е по-лесно на потъпкват Божият закон. Ако няма правилно и неправилно, то значи и убийството може да бъде правилно, нали? В такъв случай за теб е безразлично, че умряха невинни хора, туристи в Бургас. Да? Значи нямаш нищо против да ти оберат къщата, да ти изневерява жената, а дъщерите ти да практикуват най-древната професия. Защо ли не ти вярвам, че ще приемеш тези неща с безразличие, понеже кой да съди дали е правилно ли не? Щом на индивида му харесва, значи е правилно. В такъв случай ще бъде съвсем правилно от гледна точка на човекоядците да те сготвят на яхния и ти не би се съпротивлявал?
Стига глупости!
Да се заличи границата между доброто и злото е модерно, но води към гибел и деградация.
" Колкото за моралния упадък ... такъв няма."
Това изказване ме кара да мисля, че ти не живееш на планетата земя.
"Ако обществото е приело нещо за морално и етично, то няма как да е упадъчно. "
Много наивно изказване. Обществото на човекоядците си е възприело за морално и етично да хапва живи хора. Ти си съгласен? Защо да, и защо не?
Обществото не може да бъде критерии за морал, защото човешкото сърце е извратено и ражда само зло. Само Бог може да даде истинските морални основи, защото в него е истината и Той е над нашите страсти и ограничено виждане.
Нюейджърите възхваляват доброто човешко сърце...сигурно заради него все още има милиони загиващи от глад в 21 век, а половината свят воюва...
И ако нямаш правилно и неправилно, защо тогава държавата в която живееш осъжда убийството, кражбата, насилието и закона преследва нарушителите?
В същност държавата е приела за основа за законодателството именно Божийте заповеди - не убивай, не кради, не пожелавай...замисли се за това...
анонимен написа:
Дори идеята за БОГ (бил той християнски или не) не е абсолютна. От строг но справедлив(понякога) татко, се е превърнал в любвеобилна и всеопрощаваща кукличка, с елементи на дебилност.
Т.нар. християни (православни, католици, протестанти, ...) са се превърнали в сектанти, изпълняващи ритуални действия и забравящи за прокламираните от техния бог ценности.
Достатъчно е да прегледаш публичните изяви на овчарите им и ще можеш да намериш поне 2-3 смъртни гряха в поведението им.
Дори горното е безумно. Прозира гордост (най малкото)! Къв е тоя, че ще раздава акъл от измислен пиедестал как хората да се грижат за децата си ?!
Т.нар. християни (православни, католици, протестанти, ...) са се превърнали в сектанти, изпълняващи ритуални действия и забравящи за прокламираните от техния бог ценности.
Достатъчно е да прегледаш публичните изяви на овчарите им и ще можеш да намериш поне 2-3 смъртни гряха в поведението им.
Дори горното е безумно. Прозира гордост (най малкото)! Къв е тоя, че ще раздава акъл от измислен пиедестал как хората да се грижат за децата си ?!
И какво искаш да кажеш в крайна сметка, че не разбрах?
23.
анонимен -
Това :) което искам да кажа и явно не ...
08.09.2012 20:09
08.09.2012 20:09
Това :) което искам да кажа и явно не ти стига акъла е, че ДОБРО и ЗЛО няма като абсолютни категории.
Ако си чел 'Стас и Нели', там има една случка за доброто и злото :
'Зло е когато на Кали му откраднат кравата, добро е когато Кали открадне крава'
Няма абсолютни истини, най малкото нито една такава не е оцеляла за познатата история.
Ако убийството е зло, защо се хвалим с войните си ?
цитирайАко си чел 'Стас и Нели', там има една случка за доброто и злото :
'Зло е когато на Кали му откраднат кравата, добро е когато Кали открадне крава'
Няма абсолютни истини, най малкото нито една такава не е оцеляла за познатата история.
Ако убийството е зло, защо се хвалим с войните си ?
24.
анонимен -
Канибалите са приели за морално и ...
08.09.2012 20:13
08.09.2012 20:13
Канибалите са приели за морално и етично да хапват от враговете си по някаква причина. За тях това не е проблем и упадък. Що за глупави доводи ?!
Особено това за Бог е голяма глупост . Кой бог ? тоя дето изтрепал хората с потопа ли ? Я дай му имейла на тоя бог, че да го питаме що божествения геноцид е добро, но конкетното убийство е зло !
цитирайОсобено това за Бог е голяма глупост . Кой бог ? тоя дето изтрепал хората с потопа ли ? Я дай му имейла на тоя бог, че да го питаме що божествения геноцид е добро, но конкетното убийство е зло !
има ли я, няма ли я, четете!!!
цитирайНай ми е весело когато всеки си въобрази, че може да се явява съдия на Бог или да прави "професионални" коментари за Словото Му.
Не се шашкай от Божествения геноцид, той е защото съществуват морални норми, създадени от самия Творец и ако някой не ги спазва, се явява негоден да живее в святото присъствие на Бога. Бог не убива за удоволствие, това което ни унищожава се намира в нас самите. Ние носим смъртоносна болест в себе си и ако Бог не я излекува, ще умрем. Болестта е греха, искаш или не и ти си се родил с него. И ако не приемеш лечението на Бога няма да можеш да устоиш на присъствието Му, нито да поучиш вечен живот.
Всеки който служи на злото ще се изтреби. Всеки който служи на тъмнината, става негоден да живее със Светлината.
цитирайНе се шашкай от Божествения геноцид, той е защото съществуват морални норми, създадени от самия Творец и ако някой не ги спазва, се явява негоден да живее в святото присъствие на Бога. Бог не убива за удоволствие, това което ни унищожава се намира в нас самите. Ние носим смъртоносна болест в себе си и ако Бог не я излекува, ще умрем. Болестта е греха, искаш или не и ти си се родил с него. И ако не приемеш лечението на Бога няма да можеш да устоиш на присъствието Му, нито да поучиш вечен живот.
Всеки който служи на злото ще се изтреби. Всеки който служи на тъмнината, става негоден да живее със Светлината.
Заблудата:
Настоящият пост ви учи че по подразбиране сте грешни, виновни и отделени от Бога и над вас ще бъде оказано насилие, ако не изберете „правилната” страна.
Истината:
Е само една и ВСЕКИ ще достигне до нея !
цитирайНастоящият пост ви учи че по подразбиране сте грешни, виновни и отделени от Бога и над вас ще бъде оказано насилие, ако не изберете „правилната” страна.
Истината:
Е само една и ВСЕКИ ще достигне до нея !
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.